Om jag får somna bredvid dej,

Hejhå lr ngt!
Bloggandet funkar ju utmärkt lr hur? Yeaah no! Men iaf bloggar när jag känner för det. Och just nu känner jag för det faktiskt.
Idag så har jag varit i skolan. Drygt som fasN som vanligt. So prov första timmen, gick faktiskt jätte bra med tanke på att jag knappt pluggat.
Sen drog jag ner till Hemköp och träffade Tilda och sen kom Cassii efter en stund. Satt på stationen och chillade så kom Josse också.
Jag hängde med henne till Karamellhuset en runda och sen tillbaka till stationen och träffade dom andra + Liz.
Satt där sen hängde jag med Josse till Dressman och hon köpte födelsedagspresent till sin pojkvän Olof.
Sen gick vi tillbaka till stationen så sa jag hejdå till alla sen tog jag min cykel och drog hem.
Nu har vi precis firat lillebror lite, så nu vet jag inte vad jag ska göra. Är ganska trött faktiskt, får se om det håller i sej tills lite senare för isf lägger jag mej tidigt ikv.

Men nu ska jag ladda ner en film lr ngt och sen kolla på den. Tjoho vad mitt liv är intressant!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0