Schweppes - Pear Lime Fusion,

Varit hemma idag med, hostar sönder mej fortf och kan inte sova på nätterna eftersom jag vaknar av att jag hostar och sånt. Så idag har jag typ kollat tv, spelat tvspel och kollat film.
Har kommit på att det är jävligt långtråkigt att vara hemma och vara sjuk. Så imon blire skolan iaf.
Torsdag och fredag sen helg, känns rätt härligt om det inte hade varit för hostan och allt.
Imon ska jag antingen träffa Mikkel lr åka inlines med Cassii, om jag nu orkar åka inlines vill säga.
Fick så grymt ont i fötterna i söndags. Kanske cyklar lr ngt istället, vi får se helt enkelt.
Men nu ska jag gå ner och äta macka och dricka min gröna läsk som jag tvingade Becca att köpa åt mej igår.
Schweppes - Pear Lime Fusion, världens godaste nästan!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0