Why?


You didn't even try to stop me. Du kanske ville att det skulle bli såhär.
Du kanske ville att jag skulle lämna er, så ni kunde vara den där perfekta familjen.
Familjen utan en misslyckad tonårs dotter som inte klarar av ngt.
Maybe that's what you wanted all along?
Varför? Frågar mej själv den frågar hela tiden.
Varför försökte du inte stoppa mej?
Varför lät du det gå så långt?
Varför gjorde du ingenting?
Varför tar du henne före mej?
Jag vet inte svaret på ngn av dom frågorna.
Det är bara du som vet. Och jag vill veta, men samtidigt vill jag inte veta.
Vet inte om jag klarar av att höra svaret på dom.

Jag vill fixa allting, göra så att allting är bra igen. Men det kan jag inte.
För jag har fortf inte förlåtit er för det som hände.
Har inte fattat än hur du kunde låta det gå så långt.
Jag kunde lika väl ha stuckit ngn annanstans.
Jag kunde lika väl ha gått och tagit livet av mej.
Men du brydde dej inte ens, du brydde dej inte.

Jag orkar inte med den här skiten mer pappa.
Jag vill inte leva mitt liv utan dej. Jag vill inte att det ska hända en massa i mitt liv som du aldrig får reda på.
Jag vill berätta precis allting. För jag vet att du kmr finnas där och lyssna på mej.
Även om du inte hade förstått ett skit så hade du ändå lyssnat och försökt hjälpa mej på ngt sätt.
För det gjorde du alltid. Det kanske du fortf gör bara det att jag inte vet om det.
Jag kanske inte fattar att allt du gör är att försöka hjälpa mej.

Vill bara att du ska veta att vad som än händer så kmr jag älska dej.
Varje dag tänker jag på dej. Varje dag tänker jag på vad som kmr hända den dagen du försvinner föralltid.
Det kan vara imon, vad vet jag. Du får inte lämna mej. Fattar du det? Du får inte lämna mej.
Aldrig.

BellaH

Kommentarer
Postat av: Tilda Karlsson - Homosexuell fotograf

Bellah, jag finns här alltid <3

2011-05-21 @ 11:20:10
URL: http://tildaphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0