Allt som flyger upp måste landa tillslut,

Var hemma idag. Somnade inte förrens 4 inatt och hostar sönder mej samt feber imorse.
Har sovit och kollat på film i princip hela dagen. Mikkel kom och hälsade på en stund också.
Längesen jag träffade honom faktiskt så det var underbart att träffa honom igen.
Min bästa vän, min bror, en av dom få som faktiskt förstår mej.

Känns som jag inte har ngn längre. Alla har försvunnit.
Glidit från nästan alla.
Saknar att alltid ha ngt att göra på dagarna och helgerna.
Har verkligen försökt göra allt för mina vänner.
Men vad är det för mening? Vad får jag tillbaka?
Ingenting...
Dom som en gång sagt ''jag finns alltid här'', vart finns dom nu?
Dom bryr sej inte ett skit egentligen.
När det väl gäller så sticker dom.

Aldrig mer att jag gör ngt för dom om jag inte får ngt tillbaka.
Ni kan dra åt helvete allihopa.
Hellre få äkta vänner än 100 falska vänner.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0