Att stanna känns så rätt,

Godmorgon!
Uppe med tuppen lr vad är det man brukar säga?
Vet inte varför jag valde att gå upp såhär tidigt idag. Brukar alltid vakna halv 8 och vara jätte stressad och komma försent till första lektionen.

Idag blir det nog att gå hem efter skolan. Plugga lite också kanske. Om jag kmr ihåg att ta med väskan till skolan bara. Brukar alltid glömma den hemma.
Orkar verkligen inte dra till stan idag. Det är så kallt och det blåser hela tiden. Usch! Kan våren och sommaren komma snart? Vill ha värme och slippa tjocka vinterjackor!
Nej, ska sluta klaga nu! Det är trots allt onsdag vilket betyder att det bara är torsdag och fredag kvar sen är det helg!

Åker ut till brorsan i Vittaryd på fredag sen kanske jag åker hem på lördag och festar lr ngt, inte riktigt bestämt mej ännu. Skulle varit skönt att bara vara där ute hela helgen. Spela wii med Casper&Cassandra och leka med hundarna. Hälsa på hästarna också. Åååh! Vill också ha en häst. Men skulle aldrig ta mej tiden att sköta om den så det skulle inte funkat ändå + att det är så dyrt. Så jag nöjer mej med att kunna hälsa på hästarna ute hos brorsan istället. Funkar perfekt!

Men nu ska jag börja klä på mej och fixa mej och sånt. Kmr nog ett inlägg innan jag sticker till skolan. Måste bara se till att komma ihåg det också.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0