Även om det är över nu,

Borde egentligen sova men är inte trött + att jag hostar så jag håller på att spy hela tiden.
Väntar på att filmerna som Daniel laddar ner till mej ska bli klara så ska jag kolla på en av dom och sen sova om jag inte somnar under filmen.

Har suttit och lyssnat på samma låt om och om igen i ngr timmar nu men blir inte trött på den.
Så sjukt bra låt. Den går rakt in i hjärtat fan.

Vill åka utomlands. Vill åka tillbaka till Marocco och träffa killarna igen.
ÅH! Ge mej pengar.
Kmr ihåg att jag satt och lyssnade på en låt i bilen på vägen hem och började gråta.
Fyfan, känslosamt! Saknar det som fan. Önskar att dom var här lr att jag var där.
Att få krama om dom igen och känna mej trygg. Hur länge kände jag dom innan jag åkte hem? Typ 3 dagar lr ngt. Men ändå så jävla underbart att kunna känna sej trygg när man var med dom.
Kmr ihåg att det var bråk mellan två stycken och dom andra sa till oss att gå därifrån.
Så lycklig jag var den tiden. Allting var typ perfekt när vi var där.
Jag och Disa märkte att vi har samma smak på killar.
Först tyckte båda om en kille, sen såg vi en annan och började tycka att han var snygg.
Blev så avundsjuk när Disa fick ett gosedjur av en av dom.
Men sista kvällen var underbar.
Stog och höll den där killen i handen och kände mej trygg.
Sista gången jag såg killarna så åkte dom ner för trappräcket och jag stod på typ en balkong och kollade efter dom.
Tårarna kom men jag torkade bort dom innan jag började gråta på riktigt.
Sen i bilen kunde jag inte hjälpa det. Lutade huvudet mot Becca och bara grät tyst.

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0