Don't know why I'm still waiting,

Woho! Citygross i mitt hjärta!!
Var där då om ni inte redan listat ut det. Blev en massa handlat. Burn fick jag hihihi! Hyper atm!
Iaf så dog jag lite när mamma gjorde en sak som vi inte ska nämna....
Gick runt där i ca en timme och handlade. Köpte en fikus som vi döpte till Daniel tydligen, hmm...
Hittade french hot dog dressing hehehe! Ända stället där jag har hittat det så vi köpte det. Bäst!
Hittade även en jätte stor konservburk med cheddar cheese dip när vi stog vid tacos grejerna. Den var nästan lika stor som en Bullens korv burk. Och dom är stora!
Hittade även Root beer men dom ville inte köpa det. Hittade massa saker typ kakor som mamma åt i Tanzania/Etiopien när hon bodde där. Och hon var typ 5 lr ngt då, liten iaf. Random!

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0