Godmorgon,

Ja, godmorgon lr ngt. Atm verkar det inte som att jag kmr sova mer nu.
Drog till skolan imorse och var där hela dagen, sen hade jag följe ner på stan med Bellah. Hon drog hem och jag satte mej på stationen för att vänta på Tilda och Liz. Sen kom Gustav och höll mej sällskap lite innan vi vandrade vidare mot musikskolan när han skulle spela gitarr.
Vid halv 4 kom Cassii och Moa så då gick vi bort till Hemköp. Och när vi stog där i skitvädret så kom Disa Lenny och ngr till. Sen när dom drog så gick vi in på Hemköp igen och sen gick vi upp där uppe där det är typ skola lr ngt. Så satt vi där tills Cassiis pojkvän kom så drog dom och jag satte mej återigen på stationen i min ensamhet och väntade in Thomas.
Sen när han kom åkte vi hem och jag gick och la mej vid 5 lr ngt. Skulle egentligen sovit till halv 7 bara men hade tydligen stängt av larmet och öppnat ett sms sen somnat igen. Så när jag vaknade 20 i 10 så låg mobilen uppfälld under kudden. Great!
Så jag käkade lite och var social mot familjen innan jag gick upp och satte mej vid datorn. Vid halv 12 stängde jag ner allt utom musiken och la mej för att sova. Men icke, efter en timme så halvsov jag och hade en mardröm. Lr det var inte direkt en mardröm tror jag. Den var jävligt konstig iaf.
Låg kvar i typ en halvtimme sen gick jag ner och drack och nu sitter jag här. Vet inte om det blir mkt mer sömn inatt.
För mej är du perfekt...

BellaH

Kommentarer
Postat av: elin [foto & vardag]

vilken härlig blogg du har, jag gillar den verkligen! :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

2011-02-15 @ 11:26:04
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0