He's such a beautiful disaster,

Inte bloggat på ngr dagar nu. Har inte haft tid lr ork till det.
I fredags drog jag ut till Vittaryd vid halv 3-3. Gjorde inte så mkt men sen på kvällen så mös vi framför tvn.

I lördags kom Micke och Tott dit. Tog lite bilder med Mickes kamera. Har dock inte fått dom så kan inte lägga upp dom...
Sen iaf så körde Anna och Cassandra hem mej efter att vi handlat på Maxi.
Gick och la mej en timme lr ngt sen började jag fixa mammas hår och även mej själv.
Linn kom sen vid 9 kom Erik och Jocke och hämtade upp oss. Vi körde runt lite sen drog vi och hämtade Kim i Hamneda.
Drog in till stan igen och upp till Roland. Var där en stund sen drog vi ner på stan en runda. Sen körde Jockes brorsa mej Linn och Erik tillbaka till Roland. Roland öppnade inte så Erik följde med mej och Linn hem till mej en runda. Sen drog dom två så då gick jag och la mej.

Igår åt vi middag hos mormor och kom hem runt 4 lr ngt. Vid 9 mötte jag upp Angelica på bibblan så drog vi till Maxi och sen till mej. Satt inne hos Daniel typ hela tiden.
När hon drog vid 1 så kollade jag på Going the distance. Rätt bra faktiskt.

Idag har jag typ sovit och kollat på Suck. Ngn komedi film som knappt var kul. Jaja...

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0