I hate that you make me feel that way,

Varför är det så kallt hela tiden? Tkr att våren kan komma nu och snön försvinna.
Vill slippa vinterjackan och inte behöva frysa hela tiden när jag är ute.
Shiet låter som en jävla bf men skit samma haha!

Helgen sög iaf. Linn sov till 10 på kvällen i fredags så hon kom aldrig in. Så jag var med Lollo och Kim istället. Kim tvingade oss att gå upp till Lagavallen för han skulle på fest så vi hängde med dit sen gick vi hem direkt.
Frös sönder mej hela tiden -.-
Igår så fick jag en söt hund tihihi :)
Sen kom Linn vid 6 så började vi fixa oss och drog till Dennis. Sen hem vid halv 11 typ och käkade sen drog vi till stan och träffade Disa Jossan och Mikkel. När dom åkte hem drog vi tillbaka till Dennis sen kom Linns pappa vid typ halv 2 lr ngt så då drog vi hem. Andy kom hem igår också. Som jag saknat att ha honom hemma!

Idag åkte jag mamma Thomas och Andy och handlade sen satt alla och kollade på när Andy spelade tvspel nere i vardagsrummet. Det är så vi umgås i min familj.

Just nu sitter jag och baddar mina sår med salt. Känner mej duktig som inte blir så jävla känslosam atm.
Iofs så är jag praktiskt taget läkt men lite ont gör det ändå ibland när jag tänker på allt.
Fuck it, lever livet och går vidare. Lr försöker iaf så gott det går.




Nya hunden, en papillon, söt som fan, heter Skrållan ♥

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0