I love you more than words can say,

Hallå ja!
Inte bloggat idag jag vet. Har inte varit hemma så har inte haft tillgång till ngn dator.

Skolan var iaf sådär som vanligt. Rätt chill dag iofs. Gjorde våra val till gymnasiet, ska dock ändra på mina val för kunde inte bestämma mej vad jag skulle gå.
Men det blir troligtvis samhäll med media inriktning.
Kim kom och gjorde mej sällskap på matten när jag jobbade ute i korridoren eftersom nästan hela klassen hade prov.

Vi var även och hälsade på Sebbe inne hos TT lite också. Sebbe är äntligen tillbaka i stan nu. Så sjukt kul att ha honom tillbaka i skolan.
Sen efter skolan drog jag ner till Stationen och mötte upp Tilda som gav mej choklad.
Vi satt inne på Hemköp och inne på Stationen och väntade på att Liz skulle sluta jobba.
Sen när hon kom fikade vi på Café 13 och sen gick vi vidare och satte oss på Stationen igen.
Roland och hans kompis kom och höll oss sällskap en stund. Sen drog alla så jag satt med Anton och snackade med ngn alkis (tror han var alkis iaf haha)
Sen vid halv 7 vandrade jag bort mot Maxi och väntade på Thomas och Becca. När dom kom så handlade vi och nu sitter jag här hemma och lyssnar på ingen annan än James Blunt.

Var så trött på honom efter att You're beautiful spelades sönder på radion och överallt. Men nu fick jag ngt ryck och började lyssna på honom igen. Så grymt bra låtar verkligen. Love it!


Kloka ord för dagen. Det stämmer verkligen. Och det är såhär jag försöker leva mitt liv.
Det går dock inte så bra eftersom jag oftast tar åt mej för mkt och sitter och deppar över det i flera dagar, ibland månader.

BellaH

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv:

Åh, tack snälla du! Vad glad jag blir :D

Visst är halsbandet fint? Jag fick det av min söta kompis i julklapp men hon har beställt det här: http://minanamnsmycken.se/



Många Kramar

2011-02-15 @ 21:21:58
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/
Postat av: elin [foto & vardag]

sv; hihi tack så mycket! :') okej, vad bra :') jag har lagt till dig nu! säg gärna till när du lagt till mig också :)

2011-02-15 @ 22:24:12
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0