Nationellaproven i svenska!

Hade nationellaprov i svenska första ''lektionen'' lr vad man ska kalla det.
En och en halv timme hade vi på oss och jag blev klar på en timme och 10 minuter.
Svarade på alla frågor utom en lr två då jag inte visste hur jag skulle formulera mej.
På torsdag kör vi igen men då ska vi skriva uppsats lr ngt sånt. Kul verkligen!

Gjorde även ett gammal nationelltprov på engelskan som var skit lätt. Hörförståelse iofs...
Sen efter skolan så vandrade jag ner till Hemköp och träffade Tilda. Hon har färgat underhåret lila och det är verkligen skitsnyggt! Lovin' it!
Var inne på Hemköp och kunde inte bestämma oss om vi skulle ha godis lr inte. Sen kom värsta tjurgubben och frågade om jag hade svårt att bestämma mej. Så vi gick till kassan och betalade våran cola istället.
Tilda tyckte att jag skulle börjat skrika att jag har beslutsångest och att det inte är mitt fel och förlåt för att jag finns. Men kände inte för det faktiskt...
Satt på stationen istället en stund innan vi vandrade vidare till Maxi och fastnade bland sminket i sisådär en halvtimme lr ngt haha!
Sen gick vi ut utan att köpa ngt.
Mötte Liz vid Telia och gick och tog ut pengar på Swedbank innan vi satte oss på Café 13 och fikade lite.
Sen tillbaka till stationen och satt där till typ 6 lr ngt.
Disa och Tosse kom och var roliga ett tag sen drog dom till Gården lr ngt.

Kom hem runt 7 och käkade lite ris chicken nuggets och sån äckligt god thai sweet chili sås! Mumma!
Nuggets är fan kärlek. Finns fan inget bättre än kyckling.

Atm sitter jag och lyssnar på min älskade låt. Drogar sönder den nuförtiden.
Ska nog sova snart så jag orkar med morgondagen.
Hostar fortf och it sucks! Disa har med hosta så Jonathan smittade nog henne när han var där i helgen. MAHAHAH!

Tänkte gå ut och gå men kom på att det var försent för det nu. Så får gå ut och gå imon istället.
Känner mej duktig som går så mkt nu. Ska fortsätta med det för det är rätt skönt att vara ute och gå i sin ensamhet nu när det inte är sådär jätte kallt längre och när snön är borta från gatorna.
Jag går nästan överallt. Till skolan - ner till stan - runt på stan - hem igen. Så kan en dag se ut för mej om jag inte går hem direkt efter skolan vilket inte har hänt särskilt ofta på senaste tiden.

Till skillnad från jullovet och lite innan och efter då jag NÄSTAN alltid åkte bil överallt.
Då när jag alltid var med antingen Erik, Filip lr Cassiis pojkvän.
Men nu när snön är borta så går jag helst om det inte är för kallt.

I helgen blir det fest med Linn IGEN! Tre helger i rad haha!
Men denna gången ska vi festa både fredag OCH lördag är det tänkt. Om vi hittar fest är en annan sak. Annars tar vi saken i egna händer och drar ner folk till stan vilket vi gjorde nu i helgen och förra helgen.
It's awesome! Nu i helgen kanske även Mikkel är med. Ska se om vi kan fixa ngnstans att vara lr ngr som hänger på.

Men nu ska jag ta och göra ngt vettigt, typ facebook lr sova. Haha, vettigt vare ja. Jaja, hela världen är facebookadicts så why not?

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0