Starry eyed,

Godmorgon lr vad man ska säga. Vaknade för ett tag sen.
Skolan sög som vanligt. Kunde inte skriva med bandaget så fick ta av det hela tiden när jag skulle skriva. Typ bara två lektioner men ändå. Gjorde rätt ont i den sen (y)
Tvingade mamma att komma och hämta mej efter skolan för orkade inte gå hem för det var halt och kallt och sånt.
Gick typ och la mej direkt när jag kom hem. Somnade runt tre och vaknade vid 4. Tvingade mej själv att somna om för orkade inte leva just då hehe för trött!
Så vaknade klockan 7 och sitter och väntar på mat för tillfället.
Great, hungrig.
Men nu ska jag linda om min hand och sen fixa lite så jag kan kolla film sen.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0