Superhuman,

Igår var sådär kul. Med tanke på vädret så var vi inte ute så mkt utan satt på Café 4 u med Liz och Tilda.
Sen fick jag ut dom och vi gick en runda.
Efter ett tag drog Tilda och Liz till Café 4 u igen och jag och Linn vandrade vidare till Torino och träffade Kim och ngr. Sen gick vi till raggen och träffade Robin J.
Sen satte vi oss på stationen och väntade på Erik. Sen kom dom och pratade med oss i typ 10 minuter sen åkte dom igen.
Sen gick jag och Linn hem till mej och sov.
Linn väkte mej två ggr när jag precis höll på att somna (Y)
Becca väkte mej ngr ggr imorse också. Sen vid 12 lr ngt gick vi till slut upp ur sängen.

Linn åkte runt 2 och jag Becca och Rasmus kollade på The House Bunny.
Nu sitter jag uppe på mitt rum och funderar på vad jag ska göra hela dagen.
Linn kmr kanske ikv igen och då ska vi kolla Melodifestivalen kanske och dra ut.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0