When a heart breaks it don't breakeven,

Redan torsdag buhu! Tre dagar kvar av frihet sen är det skola igen. Jaja vad ska man göra åt saken lix?
Iaf så vaknade jag ganska tidigt idag. Drog ner till stan vid 1 och träffade Tilda. Vi vandrade runt inne på Maxi, twice! Sen gick vi till Bokhandlen och sen vidare till Ö&B.
Cassii Moa och deras två kompisar kom så snackade lite innan jag och Tilda gick vidare till Hemköp och väntade in Liz.
Åt pizza och sen in på 13 och Liz drack kaffe. Sen drog vi bort till stationen och satt där ett tag.
Kom hem runt halv 7 lr ngt och satte mej direkt vid datorn. Och nu orkade jag blogga lite. Så nu fick ni ett onödigt inlägg och ni vet att jag lever. Men lix, I'll never die! MAHAHAHAHA!
Nej jk men nu ska jag göra ngt vettigt med mitt liv. Lr iaf försöka.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0