2011!

Längesen nu. Nytt år och bättre bloggning? Tkr vi satsar på det faktiskt.
Har haft fullt upp sen jag kom hem från Karlskrona den 25 december. Drog ut på kvällen och sen åkte jag till bror på söndagen. Sen på måndagen kom Loke Moa och Cassii och hämtade mej där ute och sen har jag inte varit hemma på hela veckan. Kom hem igår men då gick jag typ och la mej direkt.
Har iaf inte hänt så mkt. Har mest varit med massa folk och i onsdags var vi i Växjö.
Nyår firade vi in the big city of agunnaryd ute hos Pöllse med massa nytt folk och så.
Bra start på det nya året iaf.

Men nu ska jag sova lr gå ner och leka med lillebror, har inte riktigt bestämt mej ännu.
Lägger in lite bilder sen från Växjö och så.

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0