A little bit broken,

Dålig uppdatering jag vet men my blog my rules.
Tänkte bara slänga in ett litet inlägg om min extremt dåliga kväll. Det har sugit rövhål om jag ska vara ärlig. Helt sjukt att folk gör detta frivilligt. Skulle aldrig kunna sitta hemma en fredagkväll helt själv frivilligt. Skulle nog dött efter ngn timme.
Har inte riktigt kunnat bestämma mej om jag ska gå och lägga mej lr inte. Hmm... kmr vakna skit tidigt imon och sen kmr jag sova hela dagen efter att ha varit uppe en timme. Äre bättre att jag lägger mej sent och sover till 3-4 utan att vakna imellan?

Aja, har iaf varit i Angelstad idag och firat Disa. Träffade även Jossan och Mikkel som jag för övrigt inte ser ngt av längre. Sjukt! Mikkel ska iaf färga mitt hår på söndag. Vet dock inte om jag ska färga det mörkare lr rött lr svart lr vad jag ska göra. Ska iaf inte färga det ljusare igen.

Men nu ska jag gå ner och kolla om det är socialt där nere annars går jag väl och lägger mej lr ngt.
Skulle egentligen varit i Ryssby men blev inte så. Vet inte om det är tråkigt lr bra?

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0