A moment like that,

Too bad it wasn't my moment, but hers.

Har precis badat lite nu så sitter och väntar på att håret ska torka till sej lite innan jag börjar fixa det.
Linn kmr lite senare och blir stan för våran del. Ska ha så kul så jag gör en Rihanna och glömmer bort mitt namn (Oh nana what's my name?)

Taggar med musik och odlar skägg på samma gång! Får se hur kvällen slutar. Vem vet, det kanske blir bra? Lr så blir det förjävligt och kvällen slutar med tårar och telefonsamtal med folk som får trösta mej. HAHA! Nej så ska det inte bli hoppas vi på iaf.
Man vet aldrig vem man träffar på ikv, Daniel Adams Ray is in town. Känner att lilla Ljungby blir kändare för varje dag som går. HAHA lr inte!
Mitt msn är stördt (?) som vanligt iaf.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0