Call me when you miss me, for now, I'm gone...

Söndag... förklara meningen med den här dagen ngn?
Det ända man gör är typ att sova?

Iaf så satt jag hemma igår, sicket liv jag vet!
Drog iaf en runda på Maxi med Rasmus vid 9 halv 10.
Sen spenderade jag min kväll i sängen framför datorn och gjorde i princip ingenting.

Jag är hungrig som fan och smöret är slut, great! Får se till att ngn drar ner och fixar smör till mej för jag åt upp min glass inatt.
Tror jag kmr dö, sugen på milkshake och cheeseburgare.

My tears run down like razorblades.
Faking every smile on my face.
Just so you can't see how much it hurts.
But if you look me in the eyes, you will know.
I love you ♥
Call me when you miss me, for now, I'm gone...

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0