Tisdag och jag dunkar musik REDAN! Rehab och Samson dunkas det för morgonen. Ska lära mej gå så sjukt högt som Regina Spektor går i Samson. Mamma kunde inte utan lät mest som en kråka.
Rihannas Rehab är ju bara fantastisk. Både bra och man kan man skratta åt den. Jag och Lollo säger alltid REHAB efter hennes failande på det så det är därför jag alltid skrattar.

Men nu ska jag börja klä på mej och äta en macka lr ngt för att sen vandra vidare mot skolan.
Ska träffa Cassii Moa och Josse sen efter skolan med. Kanske ngn mer jag vet inte. Brors ju på om vi hittar ngn söt på stan. Igår åt alla vi kyckling. Vi bytte dock ut Moa mot Jojo. Så alltså, Josse Cassii Jojo och jag åt kyckling igår.

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0