Galet!

Fuck it, istället för att sitta och tycka synd om mej själv så snackade jag med ngr på msn och drack vin. Det gjorde även Linn Jarmin. Vid halv 10 drog jag ut och levde livet med Anni. Woho! Det var kul.
Anni lekte king of the world på en jätte stor snöhög. Jag slog även i huvudet nyss samtidigt som jag bet mej i läppen. Lyckat!
Just nu sitter jag och fryser och planerar grejer med Linn.
Våran lilla spindelgrej blev verkligen lyckad. Erik blev inte så rädd som Linn sa att han skulle. Han vet bara ihop pappret lugnt och samsat och gav tillbaka det till Linn. So not Erik style!

Nu ska jag iaf värma mej lite innan jag går och lägger mej. Sover länge hoppas jag på iaf (Y)

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0