I miss you,

Jag saknar dej papps. Det är så mkt som händer och som har hänt som du inte har ngn aning om. Jag vill att du ska veta. Jag vill att du ska finnas där och hjälpa mej när det inte går bra. Precis som du gjorde innan. Du fanns alltid där när jag behövde dej som mest. Kan inte pussla ihop pusslet utan dej. Du är biten som saknas. Utan dej blir jag inte hel. Det gör ont i hjärtat varje dag. För jag vill verkligen ha tillbaka dej i mitt liv. Så som du fanns där innan... Jag gråter ibland, vet du det? Gråter för jag saknar dej.
Tjejen med attityden och som inte låter ngt komma åt henne, hon gråter. För på insidan är jag bara en helt vanlig människa som har känslor. Känslor som ibland kmr ut, även om jag vill det lr inte.
Vi är lika du och jag. Vi visar inte alltid hur ledsna vi är. Även om du låter glad när jag pratar med dej så tror jag aldrig att du är okej. För det här sliter mej i stycken. Och det sliter nog dej i stycken också. Allt som hänt. Jag vill att det ska bli bra igen.
Har aldrig känt mej så hjälplös innan. Jag gråter nu pappa. Jag vill inte ha det såhär. Jag vill krama om dej och aldrig släppa taget. Jag är trygg i din famn. Min pappa, min fina fina pappa. Jag älskar dej! ♥

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0