I'm looking back on yesterday....

and it's not good! Både dåliga och bra saker som hände igår.
Kunde inte vara på den platsen utan att se det där hemska framför mej.
Även om det var tomt just då så såg jag det där framför mej och ville bara dö, spy, gråta, ja i princip allting. Ville skratta åt det. Skratta åt mej själv som var så dum och inte lyssnade från början.
Gråta för att det verkligen var sant.
Spy av smärtan, det var som om ngn satte en kniv rakt i hjärtat på mej och vred runt.
Dö så att jag skulle slippa allting.
Men nej, jag kämpar på. Tårarna kmr säkert ngn gång.
Nu ska jag iaf kämpa. Kämpa för att klara av dagen. Kämpa för att allting ska bli bra.
Ska inte förstöra det. Ska låta det vara och låta det hända. Finns ändå inget jag kan göra åt saken.
Får bara hoppas på att Han en dag inser att han gjort fel.
Han vet ingenting, och han behöver inte få veta det heller.
Han får klura ut det själv om han inte redan gjort det.
Sen blir det som det blir och som sagt så finns det inget jag kan göra åt saken.

Ska leva livet ikv, ska försöka glömma, försöka att få bort bilderna i mitt huvud.
Ska skratta som aldrig förr och ha så kul som möjligt.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0