Man måste dö ngr ggr för att kunna leva,

Har suttit och lyssnat på min älskade Håkan Hellström i ngr timmar idag. Underbar jävla musik gör han. Går inte att beskriva min kärlek till honom. Han är som en gud!
Gudomliga låtar, fina texter, ja typ allting man kan önska sej från en musiker helt enkelt.

Nu sitter jag dock och lyssnar på annan musik, lite allt möjligt, Chris Brown för tillfället iaf.
Sugen på att gå ut en runda men vet dock inte om jag orkar faktiskt. Kallt och sånt ju...
Vet inte vart min bror håller hus heller så kan inte kolla film med honom som jag hade tänkt.
Studiedag imon vilket betyder att jag kan vara uppe lääänge inatt med. Great!
Vet inte riktigt vad som händer imon. Vill träffa Mikkel för det var längesen. Men har planerat med Cassii och Liz också.
Får se hur det blir helt enkelt.


Bild från igår! Bästaste Linn och jag. Slitna och hungriga efter en awesome kväll! ♥

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0