Märta Ring Magnusson ♥

Jag vet inte hur många ggr jag sagt att jag älskar dej. Men jag gör det igen iaf, JAG ÄLSKAR DEJ!
Alla våra minnen är underbara! Saknar dej som fan ska du veta! Gör fan ont...
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att du är underbar, du finns alltid där när det är ngt och du ska veta att jag finns alltid här om det är ngt. Ring, smsa, skriv på msn, kom hit, gör vad fan du vill, jag kmr alltid finnas här för dej. Vad som än händer!
Det går fan inte beskriva i ord hur mkt du betyder för mej. Du är en av dom bästa och en av dom få som jag kan berätta allt för. Allt från familje problem till kärleks problem. Jag litar på dej fullt ut.
Du är bäst Märta, vet du det!? Jag saknar dej mer och mer för varje dag som går gumman!

Våran historia är sjuk. Allting började med att vi hade äppelkrig med Lasse på Evas födelsedag och sen dess har vi hållt kontakten. Vi pratar inte så mkt som vi brukade göra men det gör ingenting för jag vet att när det verkligen gäller så är du där och står vid min sida. Och jag kmr alltid stå vid din sida Märta.

Återigen, jag älskar dej och jag saknar dej ♥

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0