Razorblades,

Värsta dagen hittills på året absolut!
Allting var bra på morgonen. Sen blev det bara värre och värre för varje sekund.
Just nu växlar humöret mellan extrememo och skitförbannad. Inte bra inte bra!
Skulle lyssnat på varningarna. Precis som förra gången. Men jag lyssnade inte som vanligt. Krossad, igen!
Orkar inte med att bli krossad hela jävla tiden. Allting fuckar upp sej. Mår verkligen inte bra av det här. Och det blir bara värre för varje dag som går.
Såg min lillasyster idag för första gången på x antal månader. Great? Nej inte så mkt faktiskt. Snarare skitdåligt. Blev emo en stund och fejkade leenden resten av tiden.
Sen blev jag as förbannad och sen emo igen och så har det varit fram tills nu. Kmr nog vara såhär typ resten av kvällen och hela helgen. Fan med! Helgen förstörd och jag vill bara dö!
Varför!? Vad fan har jag gjort för fel? Vad är problemet?
Orkar inte med detta, behöver glass och min bästa vän. Som fan. Behöver pappa mest av allt. Min fina fina pappa, han som ska finnas där dag som natt. Vart är han?
Funderade på att åka ut till bror under helgen. Men kmr inte klara av att fejka mina leenden. Speciellt inte där ute.
Vill bara sova och vakna upp igen när allting är bra... Men det kmr inte bli bra. Har varit med om det här förut, grät i en vecka första gången, andra gången efter 4 månader. FAN! Behöver Han just nu. Han, en av dom som verkligen tvingade mej att berätta varför jag grät. Varför jag mådde dåligt. Han som verkade bry sej. Han som verkade vara så jävla underbar. Han som faktiskt är så jävla underbar även fast jag hatar honom ibland. Helvete!
Orkar inte med detta mer nu!

Cover my eyes
Cover my ears
Tell me these words are a lie
It cant be true
That I'm losing you
The sun cannot fall from the sky!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0