REHAB!

Godmorgon! Jag är sjukt pigg och på grymt bra humör, med tanke på att det är måndag.
Har redan fixat klart mej inför skolan faktiskt. Duktigt tkr jag när jag egentligen brukar ligga kvar i sängen tills typ halv 8 lr ngt.
Efter skolan ska jag träffa Cassii och kanske ngn mer, vet inte ännu om det bara blir vi lr ngn mer. Iaf så har jag ingen aning om vad vi ska göra. Lär ju vara i stan hela dagen. Ska iaf försöka lägga mej i vettig tid denna veckan. Får se hur bra det går (Y)

Igår kom Lollo vid typ halv 1 lr ngt. Vi drog till Maxi och köpte iskaffe, B&Js och Vitamin Well dricka. 82 kr för er som undrar!
Sen drog vi hem till mej och åt glassen och sånt. Satt nere med mamma och Thomas lite sen gick vi och satte oss vid datorn lite innan Jocke och Erik kom och hämtade oss. Åkte runt lite sen hämtade vi Lisa och körde runt lite till innan vi lämnade av Lollo. Sen körde vi runt hela kvällen typ. Ut till Lagan och lite sånt. Roligt? Nja lite kanske. Vissa stunder var underbara andra inte så underbara.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0