Roadtrip!

Har haft en super dag. Träffade Lisa och hennes kompis efter skolan. Snackade lite och mötte upp Cassii. Sen drog jag och Cassii till Netto och sen kom Erik och Andrei och hämtade oss. Åkte och tankade och sen vidare till Maxi och träffade lite folk. Sen hängde vi på stationen ett tag innan jag och Cassii drog vidare in mot stan och gick runt lite. Satt på månen och väntade på att Pöllse skulle komma till stan. När han kom drog vi ut till honom i Agunnaryd och brände skivor. Jag käkade även muffins som gick ut i november tydligen, smart! (Y)
Sen åkte vi vidare mot Älmhult och träffade ngr. Åkte hem till Robin och var där en stund innan vi åkte till Donken i Ljungby. Ingen åt utom Pöllse (Y)
Sen drog jag hem och nu sitter jag här och tråkar. Dunkar musik och ska egentligen fixa med den rena tvätten men allting är fuckat så jag orkar inte. Mår inte så bra heller för den delen.
Ska ta och försöka fixa det iaf sen sova. Kmr aldrig orka gå till skolan imon. Suttit uppe till 12 lr ngt både i sönags och i måndags. Ska se till att få bättre sovrutiner så jag orkar med skolarbetet. HAH får väl se hur bra det går!


Rätt så ny bild. Från december tror jag...

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0