Rusty Halo,

Har inte bloggat idag förutom inlägget under jag vet! Men vaknade runt 10 lr ngt. Fick skynda mej och käka och duscha och sånt sen drog jag ner till stationen och träffade underbara Tilda som äntligen är tillbaka i Ljungby.
Liz och Lenny kom efter en stund och vi drog till Café 13 och fikade, lr ah, Liz och Lenny fikade och jag och Tilda skrattade åt att soffan gnisslade när man rörde sej.
Lenny spillde ut sin cola över hela bordet och även golvet. Hans kaka blev även blöt sen kom ngn och torkade upp allting åt honom.
Lenny stack sen och träffade sin tjej och vi tjejer drog oss in mot stan och gick runt lite. Mötte upp Cassii på Maxi sen mötte vi Moa vid gamla Intersport typ. Drog en runda i stan igen och sen käkade vi på Torino.
Efter det drog vi oss bort mot stationen igen och väntade in skjutts. Lenny kom så han hängde också med oss.
Busade runt lite och sen drog jag Moa och Cassii hem till Moa och chillade lite. Drack te och pratade en massa om kärlek och sånna grejer.
Jag och Cassii tog lite bilder med Moas webb som kanske kmr upp här när jag får dom från Cassii lr Moa.
Drog hem runt 9 och har precis ätit lite.
Ska nog lägga mej och kolla på en film lr ngt nu. Ska bara fixa lite först. Kanske kmr ngt inlägg innan jag lägger mej men annars säger jag godnatt nu!



BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0