Söndag,

Godmorgon lr ngt!
Hade en galen kväll igår kan jag lova. Massa skoj och sånt. Linn ramlade, hängde lite med Jimmys kompis Lars och massa andra folk. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva kvällen om inte galen!
Hade så kul och klockan bara tickade på.
Lite emodepp i början men sen blev det perfa av allting!
Slutade inte med tårar och telefonsamtal som jag trodde. Iaf inte för mej lr ngn jag var med, vad jag vet iaf.
Gick och la mej runt 4 så är fortf jätte jätte trött.
Ikv blir det nog ut igen, studiedag imon! (Y)
Man vet aldrig hur kvällen slutar här i the big town Ljungby! HAHA! Nej men seriöst man vet aldrig. Ngn gång kan det ju faktiskt hända ngt som får en att må sådär jätte jätte bra.
Men nu ska jag nog sova vidare lr ngt. Höres!

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0