That feeling,

Dagen har ju inte varit världens bästa direkt. Inte min dag direkt faktiskt.
Vaknade halv 9 och kom till skolan vid 9. En lektion sen 50 minuters rast. Ramlade på isen och satte mej på rumpan och skrattade ihjäl mej tsm med Martin som stog och skulle hjälpa mej upp. Sen en helt seg dag i skolan. Förutom engelskan som jag pratade bort med Lollo eftersom vi inte hade ngt att göra typ.
Sen när jag kom hem duschade jag och satte mej för att vänta in Cassii som aldrig kom. Jefla mög -.-
Alla har varit extremt osociala hela dagen också.
Ända gången jag skrattat för att jag tyckt ngt var kul var när jag ramlade, när Jocke sa att han missade bussen med 1 minut typ och när jag och Becca stog och sjöng samtidigit som vi rensade ut våra kläder från den rena tvätten.

Jag: CAN YOU FEEL (läs fil)
Becca: THE YOGHURT!
vi sjöng ju då på Can you feel the love tonight ifall ngn inte fattade det.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0