Torsdag, and I'm falling in love...

or am I? Heheh! You never know ;)
Hahah naej men skojar lite bara. Har haft en rätt bra dag i skolan faktiskt. Ramlade inte iaf (Y)
Efter skolan mötte jag upp Cassii och drog mot stan. Snackade lite med Sara on the banana bridge. Sen snackade jag med Jocke i telefon i typ 10 minuter lr ngt när vi var på väg till stan. Han skulle till Växjö idag och söt som han är så skulle han fixa en skylt till mej om han hittade ngn. Hoppas fan han gjorde det också...
Jag och Cassii drog iaf runt i stan i ngr timmar. Träffade Moa en stund och pratade lite sen satt vi på Hemköp och åt korv. Pöllse kom efter en stund och hämtade upp oss. Åkte och fixade käk till honom sen till Granngården och köpte tösalt.

Nu är jag iaf hemma och ska passa lillebror eftersom alla utom Becca ska till kören och Becca ska till pappsen.
Men ska nog sätta mej vid Daniels dator och spela Sims nu.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0