When you look me in the eyes,

Sitter och sjunger, sjunger som bara den!
Får ut alla mina känslor på det sättet istället för att ta sönder ngt lr gråta.
Vägrar slösa mina tårar på detta.
Jag klarar mej bra, nej jag klarar mej inte bra, jag klarar mej sjukt bra!
Så kul som jag haft denna helgen har jag inte haft på länge!
Levde livet med Linn och massa andra igår. Sjukt kul!
Ville nita en viss person igår men lät bli. Orkar inte med massa bråk och skit så gick och pratade med Linn om skiten istället.
Var ledsen, förbannad, spyfärdig och massa andra känslor på en och samma gång.
Hade det inte varit för att jag hade så kul igår kväll så hade jag slagit ngn lr ngt. Men ville inte förstöra kvällen för mej själv och för dom andra. Det kallar jag fan respekt! För när jag vill slå ngn så går jag och slår på ngt hårt och får ut all ilskan så jag inte gör ngt jag inte borde. Men inte igår. Igår hade jag kul istället. Fyfan så kul jag hade.
Går inte att beskriva hur kul det var när Linn ramlade. Kunde inte andas på ngr sekunder!
Jag skrattade som aldrig förr och hade årets bästa kväll!
Träffade massa folk och var mej själv fullt ut!
Timmarna bara flög iväg och plötsligt var klockan alldeles för mkt. Efter en stunds snackande med Linn och Gustav på msn så gick jag och la mej. Glad som aldrig förr och somnade med ett leende på läpparna.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0