And it cut me like a knife,

Fysatan vad jag är duktig på att blogga asso, typ världens bästa! Nej men har seriöst inte orkat bry mej om ett skit på senaste tiden. Så bloggen har fått noll uppmärksamhet.

Nu är jag iaf ledig tills måndag, känns as skönt med lång helg, precis vad jag behöver faktiskt.
Nu ikv ska jag leka med Moa och Elin i stan. Ska bli skönt. Ska ner snart och träffa Maja en liten stund tror jag.
Imon vet jag inte vad som händer. Antingen festar jag och Linn imon lr på lördag, inget bestämt ännu. Men på söndag ska vi ha grillfest här med kören som mamma, Thomas och Daniel sjunger i. Kmr bli typ awesome för Mikkel kmr hit då!

Fyllde år i tisdags iaf, 16 år fifään! Känner mej sjukt mkt äldre nu verkligen. Sån meningslös ålder faktiskt.
Men iaf så fick jag massa pengar. Fick blommor av Linn F och en tuggummiautomat av lillebror med Hello Kitty. Fick ett armband av syster och sen ska jag få grejer från Micke & Tott och Jimmy & Anna också. Awesome!
Pengarna rullar in, det går bra nu!

Är dock helt fucked up i tankarna så vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.... Avslutningsdans på torsdag nästa vecka vilket innebär att jag är ledig på fredag. Veckan efter det slutar vi tror jag.... Måste kolla upp det här asso, har fan ingen koll alls! Men har iaf kommit in på BF, preliminärt (???????) bara men men... Men nu ska jag fixa lite och sen ska jag ner mot stan som sagt. Ha en SJUKT bra kväll förfan!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0