I'll be your best friend and you'll be my valentine,

Fan vilken seg dag asso. Har kollat på Supernatural och sovit i princip hela dagen. Sen åkte jag och handlade med hela familjen utom Jonathan och mamma. Köpte foundation puder och nagellack för typ 300 :-
Dyrt så in i helvete, men behövde det och det används inte så ofta så var värt det faktiskt.
Imon äre skoldansen om jag inte redan skrivit det... Ska iaf ha en jätte fin klänning på mej. Min kompis blev chockad när jag berättade att jag skulle ha klänning. Haha, men så äre när man är mer pojkflicka hela tiden.
Chippen ska iaf försöka locka mitt hår till dansen också. Sen kmr jag äga ut alla på vals och sån skit dans haha! Kan fan inte dansa sånt.

Linn sitter och spammar mej på msn om att det låter konstigt att säga ljug. Konstiga kompisar jag har. Ska försöka få henne att släppa det nu och spela UNO med mej istället. Heh!


Min och Jossies fruktsallad som vi gjorde i måndags. Perfekt med glass.
Vi gjorde även ansiktsmasker och kollade på Prom Night.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0