Ta-hand-om-mej-själv-dag,

Fan vad härlig dag asso. Vaknade runt halv 12 och gick ner och kollade Supernatural med morsan och Thomas och drack två koppar kaffe. Sen gick jag ut och solade i 30 minuter, 15 minuter på varje sida. Man måste börja lugnt så man inte bränner sej ju.
Sen gick jag in och duschade i lite kallt vatten. Tog en isglass och åt en + en halv macka en gick jag upp på mitt rum och nu ska jag föna håret och göra ansiktsmask samt fixa naglarna. Ikv blire fest hoppas jag, måste fixa med skjuts och allt sånt bara. Blire inte fest idag så festar jag och Linn imon istället. Awesomeness! Hur som helst så ska jag inte skriva mer nu. Måste hinna klart med allting jag har att göra.


Nyaste bilden på mej. Togs för ngn vecka sedan. Min ugn är fedt bra!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0