Chippen och Kortis!

Woho! Kortis is back! Rätt längesen jag gjorde ett riktigt blogginlägg faktiskt.
Iaf så har det varit en rätt chill dag i skolan. Nationella i biologi på NO lektionen sen typ ''ap'' i två timmar (Y)
Sen hem och kollade OC en stund. Skulle egentligen pluggat med jag drog ut istället.
Gick till hemköp sen till stationen och träffade Bob. Satt där och väntade på Chippen sen när hon kom så kom Robin och Erik och Bob drog hem. Sen drog Erik och Robin igen. Jocke kom sen kom Erik och Robin igen och hämtade honom. Jag och Chippen drog till Hemköp och köpte dricka sen gick vi bort till Maxi och väntade på Thomas. Sen när han kom så smög vi på honom och handlade mat.
Thomas och jag körde hem Chippen sen drog vi hem. Så nu ska jag sätta igen och plugga lite fysik och kemi till imon sen kanske jag pluggar lite So också. Prov på tisdag, feels great, fast ne.
Andra världskriget så lär ju vara rätt lätt. Men man vet ju aldrig. Brukar få blackouts så fort jag har provet framför mej.

Imon kanske jag ska vara med Chippen och på lördag ska jag vara med Linn och Kim. Kanske ngr till men vet inte ännu. Förhoppningsvis fest också.
Plugga sönder i helgen hade jag tänkt också. Dygna imon kanske? Får se hur det blir med det faktiskt.
Men nu ska jag sluta blogga och börja plugga... efter att jag kollat klart facebook höhö!

BellaH/Kortis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0