Det var en gång...

... en blogg och en jätte bra uppdatering på den!
Yeaah I'm back, wiho! Duktigt av mej att ens tänka på bloggen idag. Märkte att jag inte bloggade igår. Don't know why, well well... Nu bloggar jag iaf!
Har inte hänt så mkt sen sist. Igår skolan sen hem och drygade runt, började städa lite men orkade inte sen så drog till Hemmakväll med Moa en runda. Sen gick vi hem så pratade vi typ as mkt minnen n shit. Sen drog jag hem och gjorde typ ingenting.
Idag var jag hemma från skolan för mådde skit när jag vaknade. Så drog ner till mamma vid 7 lr ngt och hon sjukanmälde mej sen gick jag och la mej igen. Vaknade runt 10 tror jag det var. Så kollade Top Model och Project Runway med Becca sen spelade vi tvspel.
Sen satt jag vid datorn och sen hängde jag med Thomas till Maxi en runda och handlade lite eftersom jag mådde bättre. Vi tappade bort bilen på parkeringen och gick typ över halva parkeringen innan vi hittade den haha!
Lilla Passaten bara stog där helt ensam i mörkret. Fula bil, du förtjänar det!

Imon blir det skolan igen och sen ner till stan och träffa Tilda. Sen händer förhoppningsvis ngt kul på kvällen.
Vet inte om jag hade ngr planer med ngn men det märker vi! Annars kidnappar jag ngn och tvingar folk att leka med mej! ... det där lät lite fel but you get my point I hope!
Iaf så ska jag duscha nu, tänkte göra det imon på morgonen men kmr inte vakna i tid tror jag. Brukar bli så.
Såååå, nu drar jag. Hejs!


Taking a walk down memorylane...

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0