GALET!

Rubriken förklarar gårdagen. Fysatan vad kul jag hade asso. Vill göra om det, snart!
Iaf så skolan blablabla sen drog jag hem, duschade och sånt sen kom Linn så åkte vi till Ryssby. Blev avsläppta på Ica sen gick vi därifrån hem till Erik. Hängde där ett tag med Bob Jocke och ngt annat random sen drog vi till Ungdomsgården lr vafan det hette haha.
Iaf så drog vi upp till festen och jag och Linn gick typ upp, ner, upp, ner tills vi kom fram till att det måste sett rätt retard ut haha!
Men iaf så hade vi jävligt kul och sådära. Träffade ngr jag kände och sånt. Jag och Linn åkte hiss typ och blev överlyckliga när vi såg att hissen var uppe när vi skulle ner. Vet inte varför men det var sjukt kul att åka den hissen asso!

Linn drog hem runt 12 - halv 1 ngt sånt så jag hängde runt med Jocke och Bob. Sen hade jag följe med Jocke hem till Erik så sov jag där. Thomas kom och hämtade mej ngn gång mellan 11 och 12 tror jag. Sen vid 1 gick jag och la mej och sov till typ halv 5 lr ngt. Sov typ ingenting inatt nämligen.

Nu sitter jag och väntar på att mitt hår ska torka till lite sen ska jag börja fixa mej så ska jag ut med Anni ikv.Får se vad som händer. Träffar säkert ngn rolig iaf. Men nu ska jag nog äta lite och sen fixa kläder och sånt. Blev tyvärr inga bilder från igår. Vet inte varför men varken jag lr Linn tog ngr. Hade fullt upp med annat!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0