Hej, jag bloggar bra!

Jag bloggar bäst rent ut sagt! Uppdaterar hela tiden eller hur?
Haha nej inte direkt. Jag är sämst på att uppdatera. Iaf så har lovet varit skönt. Rätt skönt att komma tillbaka till skolan på ngt sätt. Riktiga rutiner och sånt igen. Nu drar jag en kort version av dagarna hittills.

Fredags: Drog till stan med Cassi. Träffade på Erik Dansken och Jocke. Sen lekte vi lite innan vi drog hem till mej.
Nikki kom till mej och sen efter en stund gick hon och Cassii. Lollo kom så vi cyklade ner till stationen och jag lämnade henne för hon skulle iväg med bussen.
Träffade ngr i min klass så drog till Maxi och hittade fler classmates på vägen. Satt och väntade på Nikki inne på Maxi sen när hon kom drog vi in och dog av skratt flera ggr innan vi var klara. Vandrade runt lite sen stack hon hem när jag skulle träffa Tilda och Liz. Vi frös sönder oss så vi stack till Torino och delade på en pizza. Inte världens bästa men det funkar ibland.
Sen gick vi mot Harrys och träffade Erik Jocke och Bob utanför. Så vi hängde med dom lite sen körde vi hem Tilda och Liz efter det drog resten av oss vidare till Ryssby. Var där ett tag innan vi återigen befann oss i Lagan. Hände lite grejer där som vi inte behöver dra upp i bloggen. Kan säga såhär att jag var utan jacka och Bob var utan byxor. Gullig. Eller? Sen drog vi iaf till Ryssby igen. Sov hos Erik. Lr ah, vi sov ingenting på hela natten. Tv:n dog mitt i filmen.

Lördag: Helt plötsligt vaknade jag och klockan var typ 12 lr ngt.
Jocke och Bob kom så kollade lite tv och drog till Ica en runda.
Kom hem runt 4 och somnade direkt typ. Vaknade vid 7 lr ngt så duschade och sånt sen kom Linn. Erik Jocke och Dansken kom utanför mitt hus så drog vi upp till Donken för Jocke skulle äta. Tappade bort Dansken på vägen ngnstans. Lämnade Jocke på Chaplins sen drog vi och hämtade Malin sen lämnade vi Linn hos Lenny och körde hem Malin.
När vi kom tillbaka till stan hämtade vi upp Jocke Dansken och ngn. Don't remember his name höhö!
Åkte runt lite och upp till Donken ännu en gång eftersom ngn skulle äta.
Körde runt lite till och stog utanför Köket eftersom Jocke och vadhannuhette skulle in men sen blev det inte så.
Så vi körde lite till sen körde dom hem mej. Så satt typ vid datorn till halv 4 lr ngt. Kul? Naej inte direkt.

Söndag: Vaknade och gjorde inte ett skit på hela dagen. På kvällen drog jag till Maxi med Becca och sen hem igen. Gick och la mej tidigt faktiskt.

Måndag: Skolan som var sådär inte kul. Gick dock rätt snabbt. Sen drog jag ner på stan med Linn. Vandrade runt och visste inte vad vi skulle göra. Sen träffade vi Tilda Liz och Sanna en kort runda innan vi drog och failade sönder på Pink. Ja, vi är duktiga!
Sen drog vi bort till stationen och träffade Tilda Liz Sanna och Lenny. Satt där till typ halv 7 - 7 sen drog jag hem.
Satt vid datorn och spelade tvspel eftersom jag är så duktig på det. Yeaah no!

Idag så drog jag till skolan. Roligast var nog musiken. Spelade trummor och ägde sönder! Resten av skoldagen var rätt chill.
Drog hem efter skolan och gjorde ingenting sen spelade jag lite tvspel innan jag började städa Jonathans rum.
Gjorde typ allting förutom sängen för orkade inte mer då hehe! Busigt!
Ska nog städa färdigt mitt rum. Fixa mej massa grejer och sånt typ.
Måste hämta mina lådor och allt annat skit hos pappa ngn gång också. Det lär ju aldrig hända, iaf inte dom närmaste månaderna.
Ska se till så att jag får hit dom iaf.

Vi har äntligen fått våra skoltröjor och byxor. Så pengarna ska in imon sen hoppas jag på att vi får dom denna veckan lr ngt. Får se hur bra det går hehe!
Har även suttit och drogat sönder mej på Melissa Horns låtar hela dagen. Godis för öronen.
Men nu blir det Lejonkungen med Becca och Jonathan. Gytt!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0