I'm struggling to survive this pain,


Jag älskar dej, och det kmr jag alltid att göra, vad som än händer.
Älskade lillasyster jag saknar dej...
Kan inte låtsas som att allting är bra längre. För denna smärtan kmr aldrig att försvinna.
Det känns som att jag svek dej, som att jag lämnade dej där och bara tänkte på mej själv.
Du ska veta att jag inte har glömt dej, jag tänker på dej varje dag.
Kmr alltid finnas vid din sida.
Vill bara att allt ska bli bra igen, att jag ska kunna vara en del av ditt liv.
Jag vill vara med och hjälpa dej varje dag. Men det går tyvärr går det inte.
Och den tanken gör så ont att jag inte vet vad jag ska göra.
Vill inte leva, men vill inte heller dö.
Du är värd det bästa, och jag ska göra allt för att du ska få det bästa.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0