Jocke och Bob är riktiga fikusar,

Fysatan vad skönt att vara hemma asso!
Min säng är kärlek på hög nivå så ska nog lägga mej strax, fast då kmr jag vakna as tidigt imon säkert bara för det. Får se hur jag gör.

Satt och drygade hemma hur länge som helst sen bestämde jag och Anni att vi skulle dra ut efter att jag käkat. Så kom Lollo mitt i allting och hängde med oss ut när Anni kommit hit.
Gick runt i stan lite sen träffade vi på Sanna Cassii och Josse när dom kom hem från Växjö. Så satt på Hemköp lite sen gick jag Anni och Lollo runt lite till. Träffade Eric utanför replokalen sen drog vi bort till Swedbank och träffade Jocke Bob och Leo. Leo var full, det var kul.
Iaf så var vi typ där hur länge som helst innan vi flyttade oss vidare till... ja svårt att förklara, men det är en staty med två tjejer så är det buskar och stenar runt. Där var vi lite innan vi påbörjade våran vandring mot Torino.
Tappade Anni Lollo och Leo på vägen för Leo vågade inte gå förbi Harrys för snuten stog där.
Men tillslut hittade vi dom så fixade vi käk till Leo sen käkade han och även Bob och Jocke. Sen drog vi ut och träffade lite folk som kom från replokalen. Linus kom så vi drog bort till Café 4 U. Satt där sen när alla gick (även Anni) så satte vi oss i sofforna istället. Höll på att somna så fokuserade mej på Bobs extremt vackra gitarrspelande. Grymt! Satt typ och snackade och sånt innan jag och Lollo vandrade hemåt. Så sjukt skönt att vara hemma igen. I min underbara säng!

Imon ska jag träffa Linn tror jag. Lollo kanske skulle hänga på lite också. Får se vad vi hittar på, förhoppningsvis ngt kul iaf! Men nu ska jag se om jag hittar ngn bra film och sen ska jag kolla på den isf sen sova. Annars går jag ner och är social mot Becca och mamma lr går och lägger mej. Den som väcker mej hamnar 6 meter ner i marken i Kronoskogen. Haha nej men kmr bli sur om ngn väcker mej. Sur som fan!

BellaH

Kommentarer
Postat av: Nikki

Flickorna i Småland heter den :D Typ...

2011-03-05 @ 14:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0