John Mayer så in i helvete ♥

God... eftermiddag?
Jag sitter och lyssnar på John Mayer atm. Awesome!
Igår var sådär kul. Drog ut med Anni vid 9. Vandrade runt i stan och träffade Cassii och Sanna. Sanna drog hem så Cassii hängde med oss. Kände mej extremt snäll vid ett tillfälle sen blev jag förbannad och gick iväg. Idiot -.-
Men skit samma, ska inte vara arg nu iaf. Det är söndag och jag är faktiskt ganska glad idag. Don't know why...

Idag har jag inga planer iaf så blir väl att sitta hemma och dryga som vanligt på söndagar. Ska nog sätta mej och försöka göra ngt snyggt med mina naglar. Orange blir det nog denna gången faktiskt.

Imon ska jag och Tilda spendera 400 spänn var på Kicks iaf. Presentkort presentkort! ♥
Blir nog lite smycken och smink om jag hittar ngt. Behöver foundation borste och massa annat. Dock är det så grymt dyrt på Kicks så får se hur jag gör. Men nu ska jag sjunga sönder rösten tror jag. Skit bra!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0