Keep on fighting soilder,

Rätt dryg dag faktiskt. Drog till stan vid 2 halv 3 ngn gång. Mötte upp Cassii och ngr på stationen. Jag och Tisan drog en runda på marknaden i hopp om att hitta ngt kul, men nej...
Sen tillbaka till stationen, sen när alla drog så gick jag och Tisan en runda på marknaden igen. Träffade Mikkel så jag hängde med honom när Tisan drog. Träffade Disa och ngr sen gick jag tillbaka till stationen och träffade Moa.
Gjorde typ ingenting, träffade lite folk sen satt jag där till typ lite över 6 sen hade jag följe med Emma hem.
Såååå... är alltså hemma nu och gör ingenting typ. Väntar på att mamma och Thomas ska komma hem med käk sen ska jag träffa Anni vid 8 ungefär.

Vad vi ska hitta på en fredagkväll i Ljungby är världens mysterium. Var sjukt taggad på fest innan men eftersom Ljungby är dött så finns det ju ingen fest ngnstans. Och just nu hade jag aldrig orkar ändå. Är så sjukt trött för jag vaknade kvart över 7 imorse och har varit igång hela dagen sen dess. Har druckit två energidricka och ätit en macka på hela dagen om jag inte glömt ngt. Ska även dygna inatt troligtvis. Får se om det blir så, måste hitta kul folk till det också. Och ngnstans att vara.
Annars går jag nog och lägger mej någorlunda tidigt inatt iaf.


Langar en bild bara för att vara snäll. Bild från idag innan jag drog ut. Redigerade den lite snabbt och fult bara för jag hade tråkigt.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0