När långa nätter inte gör som man vill,

Hemma från skolan nu. Har varit hemma ett tag faktiskt.
Skolan var faktiskt kul idag för en gångs skull.
Först biologi sen fysik. Rätt chill. Sen matte och efter det vare bild som stog på schemat. Satt och försökte komma på ngt att göra till toleranstemat. Satt och snackade med Clara som försökte hjälpa mej komma på ngt.
Sen mat och på rasten så träffade jag på Moa och Elin. Elin försvann så jag och Moa gick runt i hela arbetslag 2 och letade. Sen gick vi till toaletterna och Moa ryckte i ena dörrhandtaget och sa att Elin var där inne för hon hörde Elins mobilknappar. Ni vet när man smsar och knapparna låter lite sådära.
Sen en minut efter kmr Elin ut från toan jämte och jag och Moa bröt ihop i as garv.
Gympa efter det iaf och det var sådär. Jag Satya Martin Angelika och Hampus satt på sånna plintar lr vad det heter och alla typ spelade spel på mobilerna.
Sen kvarsittning. Oh yeah I'm good.
Jag satt och dumförklarade Martin när han failade på matten och lyssnade på ''bönderna'' och ngr till när dom snackade om ngt.
Satt och snackade om när Thomas (våran mentor) gick i skolan och hur mkt skit han gjorde och sånt. Kul!
Sen drog jag hem direkt och nu är jag skit trött så tror jag ska sova en timme lr två.
Har inga planer inför kvällen men ngt hittar jag på hoppas jag. Annars blir det att sitta hemma och dryga.
Men vi får se hur kvällen slutar, man vet aldrig, under kan ju ske. Kvällen kanske slutar bra trots allt.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0