Now i can’t predict what the future holds,

Hej! FysatN vilken dryg dag det har varit. Allting sög. Och bara jag och Lollo som vet varför.
Orkade ingenting typ. Satt och lyssnade på musik hela tiden typ. Svenskan var typ.. förvirrande. Dom hade språkstudien i A1, där vi brukar vara. Helena sa att vi skulle vara i A6 men Nisse skulle ha lektion där och han sa att D6 var ledigt. Men tydligen skulle dom ha lektion där också enligt schemat. Tillslut hamnade vi iaf i D3. Random lektion.
Engelskan sög röv som vanligt. Fick tillbaka proven, var 2,5 poäng ifrån MVG. Damn it!
Men aja, så blire när man inte pluggar. Hehe! Ska skärpa mej och plugga sönder nu har jag bestämt. Det kmr inte hållas men man kan ju alltid hoppas iaf. Ska iaf plugga varje dag fram tills fredag har jag tänkt. Så inget stan för mej i veckan för då orkar jag inte plugga sen.

Omprov i biologi på torsdag så idag och imon ska jag plugga sönder mej. Studiedag imon så hinner plugga sjukt mkt både inatt och imon.
Idag vet jag inte vad jag ska göra dock. Får hoppas på att ngn drar med mej ut. Tänkte gå ut och gå en runda också. Får dra med mej ngn så blir det roligare.

På torsdag kanske jag ska träffa Mikkel. Längesen nu fan! Mkt att ta igen. Helgen då? Ja vad ska man göra då? Ingen aning faktiskt, får helt enkelt ta det som det kmr och hoppas på det bästa. Ngn hör säkert av sej och tvingar med mej ut. Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och börja plugga snart. Tror jag lägger mej i badet lr läser lite innan dess. Men ah, ska sluta skriva bibel nu.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0