Redo för stan!

Nu har jag fixat klart mej och är redo för stan. Ska ner och träffa Josse sen kmr Cassii lite senare antagligen. Härligt väder och allting, kan inte bli bättre.
Gjorde även en konstig frisyr som jag inte vet blev bra lr dålig. Men jaja, orkar inte bry mej just nu. Är på så grymt bra humör atm. Men nu ska jag dra ner iaf. Hare bra!


Tröja: typ ullared lr ngt, as länge sen iaf
Svart linne
Svarta spetsleggings: Vero Moda
Solglasögon: T-ryd marknaden typ.. 08 tror jag


Josse var tyvärr tvungen att dra hem och fixa mobil lr ngt så jag drar ut och går en runda på stan och väntar in Cassii som är påväg hem från Växjö. Få se om jag stöter på ngn rolig att vara med lite. Aja, höres när jag kmr hem!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0