Running from all my memories,

Har alltså dator igen nu. Woho! Pappa kom och lämnade en av hans som jag ska låna tills han fixat min.
Tyvärr så har min hårddisk kraschat så har alltså inga bilder kvar. Förutom dom som finns på bloggen/facebook/bdb, you get the point, så har jag inga bilder alls! Alla gamla minnen är borta och allting. Suger så hårt!
Tydligen kan man återställa hårddisken men enligt papps så kostade det typ... as mkt! Yeaah, not worth it.
Men iaf så skulle jag bara slänga in ett litet inlägg innan jag gick och la mej.
Så nu när jag har gjort det ska jag byta om till pyjamas, fixa håret och sen somna till Melissa Horn (♥)
Den kvinnan alltså. Gud finns inte mkt bättre än det här alltså.

Note to myself: SPARA ALLTING PÅ USB MINNEN FÖRIHELVETE!



BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0