Sjuk,

Bloggade inte mer igår för jag orkade verkligen inte när jag kom hem. Var trött som fan men ändå vaknade jag 700 ggr under natten. Mår inte bra heller så blev att stanna hemma idag. Kul? Naej inte direkt faktiskt. Finns typ inget att göra och kan inte sova mer, buhu!
Iaf så kanske Mikkel kmr och hälsar på mej sen om jag mår bättre. Äntligen! Skolan imon iaf sen marknaden med lite folk.

Igår så drog jag ner till stationen och där träffade jag Linn Kim Lenny Sanna och Tisan. Linn och Kim stack så drog vi andra till Roddys och drack kaffe, iaf jag och Sanna. Tisan som tvingade dit oss så fikade hon inte ens själv haha.
Cassii kom dit och sen kom Liz också. Sen kom Tosse och Simon en runda och hälsade på också. Sen när Liz druckit klart sitt kaffe så drog vi till Maxi och Lenny käkade korv, stod även i världens segaste kö bara för Cassii skulle köpa cola -.-
Sen försvann Sanna och Liz bort till stationen så vi andra drog dit och blev kvar där skit länge. Liz åkte hem, Sanna åkte hem sen gick Tisan också hem så jag Cassii och Lenny drog bort till Maxi och där satt vi i solstolar och chillade. Hängde även med lite 97or, hockeybögar hela högen typ. Mysigt!
Sen drog jag och Cassii hem så jag var hemma lite innan 9. Gjorde typ ingenting, pluggade till biologiprovet och sådära sen gick jag och la mej.
Men nu ska jag sluta skriva bibel och gå ner och kolla på tv lr spela lite tvspel för att fördriva tiden på lite roligare sett än datorn!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0