What are words if you really don't mean them when you say them?

Söndag söndag söndag. Ja vad ska man säga. Ultimata sova dagen. Och jag har faktiskt inte sovit ngt idag. Vaknade rätt tidigt och nu är jag as trött.
Gjorde ingenting sen hängde jag med Danne Thomas och Becca och handlade så käkade vi lite och kollade på Cornelis Vreeswijk filmen. Sjukt underbar!
Just nu sitter jag och snackar med Linn på facebook chatten. Hon vill dricka vitt vin NU! Och jag typ nää usch.
Men jaja, hon är som hon är...

Nu ska jag iaf sova, skola imon sen drar jag ner mot stan och träffar Tilda. Vi ska spendera 400 spänn var på Kicks. Tror jag skrev det i förra inlägget. Inte riktigt säker men jaja nu skrev jag det en gång till isf.
Godnatt på er!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0